מנהל/ת פרסום לניהול תקציב רכב גדול
העבודה משולבת: 3 ימים במשרד הפרסום (ברמת החייל) ו-2 ימים במשרדי הלקוח (נתניה)
תחומי אחריות:
-ניהול תקציב הפרסום של מותג מוביל בתחום הרכב.
- ניהול קמפיינים בכל אמצעי המדיה כולל טלוויזיה ודיגיטל
- עבודה מול כל מחלקות משרד הפרסום ומול כל מחלקות הרלוונטיות בחברה - מכירות, יבוא, תצוגה, משפטי וכד'.
- מעורבות גבוהה מאוד בכל תחומי השיווק והפרסום - חלוקת תקציב הפרסום, גיבוש אסטרטגיה שיווקית ופרסומית, בחירת הקונספט הפרסומי המוביל, ניהול הפקות דפוס ועוד.
דרישות התפקיד:
תואר ראשון
נסיון קודם - שנה כתקציבאי/ת במשרד פרסום או כרכז/ת פרסום בצד הלקוח
נסיון בתחום הרכב - יתרון
נסיון בניהול פרסום בדיגיטל